Interactie, energie en inspiratie; dat zijn de drie ingrediënten die voor Jerre Maas (1986) van groot belang zijn in zijn lezingen en dagvoorzitterschappen.
Als communicatie-psycholoog vervult Jerre de ‘stem van het publiek’. Het effect van communicatie op gedrag boeit hem mateloos. Zijn creativiteit heeft hem de afgelopen jaren daarnaast meegenomen in verschillende innovatieve projecten en bedrijven. In 2011 richtte hij, samen met twee compagnons, PresentersWall op; een innovatieve en interactieve event-tool, waarmee zij genomineerd werden voor een Accenture Innovation Award. Met Improgression, een online learning platform, werd hij in 2012 opgenomen in de MKB Innovatie Top 100.
Naast zijn lezingen en dagvoorzitterschappen wordt Jerre veel gevraagd voor het geven van communicatie-trainingen. Samen met Rudy van Beurden schreef hij het boek ‘Dus, wat is je punt?’; een laagdrempelige methode om overtuigend te kunnen presenteren, pitchen en debatteren.
Graag vervult Jerre de rol als 'stem van het publiek'. Hij zorgt voor de verbinding tussen organisatie, sprekers en de zaal; waarbij de interactie met de gasten en energie in de zaal centraal staan.